Emilia Obermeier aus Schuhchristleger

Griaß Eich, i bin de klaone Emilia Obermeier von Schuhchristleger.

Emilia Obermeier stellt sich vor.

I bin am 17.1.2017 in Deggendorf geboren. I war 49 cm groß und 3.150 g schwer. Mittlerweile bin i aber scho a kloane Prinzessin, wia ihr auf dem Buidl segts und des süßeste was Mama und Papa ham.

Wenn i die zwoa a ganz schee af trab hoit, aber mit am süßen lächeln ist dann alles wida guad und die machan wos i wui. Des Dirndl hat mir übrigens mei Oma aus Pfelling gnäht, die mit dem Opa a ganz stolz af mi san. I bin nämlich von allen des erste Enkal, drum sans a alle ganz narrisch af mi.

I mecht meim Opa Fritz aus Schuhchristleger zum Geburtstag gratulieren, den er feiert. Dem sing i dann was vor, des hat mir nämlich mei Papa scho glernt.



Anzeige

Details

02. May 2017 08:50
420x angesehen
pm
Anzeige Anzeige
Anzeige Anzeige